[Epitesz-barkacs] 1fázisú villanymotor

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Feb. 6., Szo, 11:27:31 CET

Cser Tamas wrote:

> [...]

Lehet, hogy tudod, mi az üzemi és indítókondi, meg összenézel mindenfélét a
neten, rendben, de akkor nem kell összezagyválni a dolgokat.
> Vajknak szerintem nem ilyenje van

Szerintem ezen már régesrég túl vagyunk, tiszta, milyen van, és el is indult
rendesen.

> kiderülhetne az igazság, a kondit megszakítani, és mit szól hozzá a
> motor

Szóval már kiderült. A relé megszakítja a kondi áramkörét. Ezen már nem kéne
problémálkodni.