[Epitesz-barkacs] Házvásárlás Budapesten és környékén

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2016. Feb. 17., Sze, 11:46:44 CET

Viszont észak felé csak a pesti oldal, mert a budai oldalon nincs
kötöttpályás.

Nálam a Szentendre környéke lett a befutó, de ez érzelmi alapon ment.
Amin meglepődtem, hogy nem nagyon szokott dugó lenni -kivéve a kritikus
reggeli és délutáni időszakot.
Igaz, a 30 misi errefelé csak jóval kisebb telkes házhoz elég.

Vecsésen éltem pár évet, de nem szerettem meg különösebben. Viszont a
reptér közelségét már akkor is stratégiailag veszélyesnek tartottam.

Gábor