[Epitesz-barkacs] Házvásárlás Budapesten és környékén

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2016. Feb. 17., Sze, 12:14:33 CET

Igaz, észak felé én a Duna melletti településekre gondoltam. Budakalász,
Pomáz, Szentendre már túl felkapott lett, sokan élnek ott, nagy a
forgalom és magasak az árak. Ahogy az Általad felsorolt többi helyen is
csodálkoznék, ha 30 misiért kapnál valami elfogadhatót. Nekem Leányfalun
olyan 45 körül kezdődtek, amire azt mondtam, hogy ebben már szívesen laknék.
De a végén úgy döntöttem, kicsit kijjebb költözöm, és vettem egy üres
telket, idén jó lenne felépíteni a házamat.

Amikor megvettem azt a házat Vecsésen, csak felmerült bennem a gondolat,
de azt mondták a családból, hogy hülyeség, hát nem foglalkoztam vele.
aztán rá fél évvel jött a jugó háború, ott jártak a fejem fölött a
vadászgépek, és kapott valami katonai pozíciót is akkoriban a reptér,
eléggé paráztam, hogy nehogy folytatás legyen. egy háború esetén
szerintem az elsők között bombáznák szét azt a környéket.

Ha nem lennék úgy rákattanva a szentendrei környékre, körülnéznék a
helyedben Verőce-Kismaros-Szokolya környékén is. Ott már jó a levegő, és
kimondottan gyors a vonat.

Gábor