[Epitesz-barkacs] Házvásárlás Budapesten és környékén

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Feb. 19., P, 13:45:00 CET

Hofferek Attila wrote:
> én tuti vennék quadot neki ha falura költöznék :D
> magamnak meg lovat

Jó, igazi fiatalos megoldás.
Lehet, hogy nem hangzik jól, de mi az ábra az orvoshoz jutás idejével?
(Persze úgy is fel lehet fogni, hogy a csodaszép, de távoli helyeken lakóknál
jól működik a természetes kiválasztódás. Aki elkúr valamit, vagy csak nem
teljesen egészséges, esetleg peches, annak annyi, a rátermettek, szerencsések
maradnak életben. Ez vonatkozik akár a fáramászásra, akár valami gyors kórra,
vagy szív-érrendszeri katasztrófára, balesetre. Persze tudom, ma jobb mindent
elkövetni annak érdekében, hogy ne kerüljünk orvos kezébe.)

A másik megfontolás iskolás gyerekek esetén az elérhető iskola szinvonala.
Középiskola esetén már nagyon nem mindegy. Persze nekem fogalmam sincs, hogy
lehet ezt tesztelni, megtudni.