[Epitesz-barkacs] Eladó panel lakás Békásmegyeren

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2016. Feb. 22., H, 09:39:48 CET

Pont most pénteken beszélgettem egy fűszerész manussal. sokszor láttam
már a házát, meg a fóliasátrát, gondoltam megérdeklődöm mit
termesztenek, hogy megy ez a piac, mert én évek óta fűszer termesztésben
gondolkodom.

Azt mondja, a lányok ott csomagolnak hátul. Mondom, és? Importálnak,
vagy mi? Igen, ők csak átcsomagolják kicsibe az árut. Ahogy mesélte,
komoly kapcsolatrendszere van, régóta benne van a bizniszben, az a fólia
csak egy kísérlet volt. Teljesen értelmetlen nálunk fűszert termeszteni,
Törökországban azt mondja, ez úgy megy, arra 4km rozmaring, arra 7km
majoranna. Gép betakarítja, másik gép feldolgozza, ő meg valami
3-400Ft/kg-ért megveszi. Mindent kiszámolt, hozamokkal, mindennel, és
hiába jó nálunk az éghajlat, esélytelen ilyesmibe belefogni.
Ez így eléggé kiábrándító, láttam már fűszernövényt, teljesen
értelmetlennek látnám azzal a kis vacakokkal pár száz Ft-ért küzdeni.

Olyan vállalkozásba meg nem fognék, ahol emberekkel kell foglalkozni,
ahhoz nem vagyok elég g*ci.

Elmondod, mi ez a gacivs? Egy stratégiai játék?

Gábor