[Epitesz-barkacs] betegemelő

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Feb. 26., P, 17:41:56 CET

Pataki István wrote:
> A kádszéli pad a "triviális" megoldás, ennél valamivel jobbat
> keresek. Egy, vagy alkalmasan összefogott két darab vastagfalú
> keréktömlő szerintem nem imbolyog még a feltöltés alatt sem, és az
> arra rátett megfelelő méretű "frizbin" ülve szerintem elég stabil
> helyet tudna biztosítani.

Szerintem a lista nem tud segíteni, ha nem lehet tudni, mire képes a delikvens,
és mi a cél. Cél alatt azt értem, hogy honnan akar a kádba beszállni, onnan hova
ki, és egyedül-e, vagy van segítség, meg ilyenek.

Pl lehet, hogy van segítség, de rettentően túlsúlyos emberről van szó.
Vagy lehet, hogy normál testalkatú, és a felsőteste erős, edzett, csak a lába
nem működik, és egyedül akarja megoldani a dolgokat.
Gondolom, nem kicsi nőről van szó, mert annak asszem hamarabb akad segítő.

Sejtem, hogy nem simán zuhanyozni szeretne, hanem kádfürdőzni. Ami teljesen
működésképtelen lábak esetén cseppet se veszélytelen dolog, ha egyedül van.

Természetesen, ha a fenti kérdésekre adható válaszok túl indiszkrétek, akkor
passz.

Ezt a gumibelső dolgot nem túl nehéz kipróbálni, ha megbeszéled vele, és tényleg
ezt szeretné. Némi szerencsével lehet találni valami úszógumifélét is, tehát nem
fekete gumi, hanem valami strandeszköz. Kicsit szívderítőbben nézne ki.