[Epitesz-barkacs] betegemelő

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2016. Feb. 26., P, 20:36:04 CET

Pataki István <pataki.istvan at freemail.hu> írta, 2016. 02. 26.:
> Ilyesminek a barkácsolására nem adnám a fejem, nem bízom annyira
> magamban.

igen, valóban sokszor ezen áll, vagy bukik

> Amit láttam, az kádba helyezhető gépezet, igen vékony
> helyfoglalással az ülőrészen, felemelve oldalra kifordítható. Horribilis
> árú.

a gumiballonos gondolatodra jött egy ötletem

nyomárálló vizes ballon kapható a "házi vízmű" gumizsák 20 liter - 50 liter
méretekben is
pl.
https://gardentools.hu/Hazi-vizmu-hidrofor-tartaly-gumimembran-24-literes
http://www.szerszamstore.hu/hazi-vizmu-gumizsak-vb

szék alá  szék megemelő  "víztöltetes hidraulika"