[Epitesz-barkacs] Hőszigetelés beltérben

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2016. Jan. 1., P, 11:51:57 CET

Parázok az OSB ragasztójának kipárolgásától.

Azért agyaltam a lécvázra rakott fólián, mert nem kell hozzá
falakat-födémet fúrni, csak összecsavarozom aztán valamikor meg
szétszedem, és akár ki is dobom.

A hangsúly az olcsó hőszigetelő anyagon lett volna, de jó eséllyel a
párán bukom az egészet, ahogy Attila írta.

Volt nekem tizensok éve egy olyan házam, ahol két előszoba volt, egyiket
fűtöttem, másikat nem, és ajtó helyett valami pokróc volt a kettő
között. A nem fűtöttnek az összes fala, és mindene csupa penész lett.

Gábor