[Epitesz-barkacs] Hőszigetelés beltérben

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2016. Jan. 1., P, 16:21:47 CET

Ha 5-ös fóliát kapnál, az mégjobb lenne, elvileg létezik 10-es is.
Utóbbit még 10+ éve kerestem és a forgalmazó Kft-sek mondták, hogy ők
ragasztják 5-ösből forró levegővel. De nem ez a lényeg, hanem a valóban
rendkívül kellemes tapintás, a teljes vízzáróság és a nagyfokú hanggátló
tulajdonság. Én ezzel csináltam a tetőtérben úsztatott padlót, bár azóta
még nem volt odafönt táncmulatság, hogy felmérjem az eredményességét:)

Ezt a fóliát terítettem például az udvaron az idő vasfogától
feltöredezett betonfelületre a vékonyfalú felfújható PVC medence alá.
Egyedüli hátránya, hogy vizes talppal csúszik, ezt figyelembe kell
venni.

De szinte bárhova használható, ahol gyorsan kell valami mechanikai
védelem egymásra helyezett tárgyak között. Hasonló a pukkantós fóliához,
csak ebben nagyon kicsik a levegőzárványok, nem pukkan olyan könnyen:)

Hátránya még, hogy a PE nehezen ragasztható, és bár viszonylag olcsó,
sok helyen csak 50m2-es tekercsekben árulják.

Üdv
pi