[Epitesz-barkacs] Rekuperator

Dukai Zoltan dzoltan.listak at gmail.com
2016. Jan. 5., K, 11:40:58 CET

Epulo hazat elo akarom kesziteni hovisszanyeros szellozesre.
Elso otletem az volt, hogy becsovezem ahogy kell, a kozponti egysegkent
pedig valami olcso, butat, netvelent beszerezni 200 ezer forint kornyeken.
(egy Hoval az millional indul kb.)

Mitsubishibol a 350m3/h mar 400 ezer alatt van. Akkor inkabb egy ilyen, es
talan ki sem kell dobnom.