[Epitesz-barkacs] drótköteles emelő

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
2016. Jan. 13., Sze, 13:16:31 CET

Szerintem simán periódusidőt mér. Kell, hogy legyen egy fényvisszaverésben
különböző pont, és méri, hogy mennyi idő van az impulzusok között. Egy led
megvilágítja, és azt érzékeli. Adnak hozzá egy kilométer öntapadós
fényvisszaverő szalagot, amiből lehet ragasztgatni. Nekem valami ilyesmi
van:
http://www.banggood.com/Wholesale-DT2234C-Digital-Laser-RPM-Tachometer-Non-Contact-Measurement-Tool-p-20463.html

Teljesen jól működik.

Szabolcs