[Epitesz-barkacs] OFF

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2016. Jan. 19., K, 17:51:05 CET

jhidvegi <jhidvegi at gmail.com> írta, 2016. 01. 19.:
> de technikai kérdés, és ezen nem is szeretnék túlmenni:
>
> Honnan lehet kívülről megtudni, hogy egy sofőr überes vagy nem?

nem a budapesti 8-888-8888 telefonszámon keresztül kérsz sofőrt,
hanem az okostelefon Uber applikációján rendelsz kocsit,

gondolom a NAV-osok is így rendelhetnek "próbavásárláshoz kocsit"

> Engem nem érint, csak nem értem, hogy tudják őket elkapni azon túl, hogy
> valaki
> beregisztrál, és utazni akar, mint navos.

pl. kis pista (nav által beavatott "civilként", és  nem navosként) kér
egy kocsit....

( biztosan talál a nav olyan embert, aki pl. "vádalkuért" segít,  vagy
pl. "fedett nyomozó gyanánt"  és 2 "barátja" - a 2 navos - a legvégén "fedi fel
magát"  )