[Epitesz-barkacs] OFF

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2016. Jan. 20., Sze, 13:15:14 CET

> Én jópofa dolognak tartom, és csak most, hogy utánaolvasgattam, tudtam meg,
> hogy van ilyesmi szálláshely és kaja tekintetében is. És mintha nem

Különben ha a Pártnak egy csöpp esze lenne, nem üldözné őket, hanem
legálissá tenné. Ez is segítene ugyanis az iszonyatos forgalmat
csökkenteni.

Én különben már kb. 15 éve föltaláltam az Ubert, gondolkodtam, hogyan
lehetne SMS alapon megcsinálni, de nagyon nehézkes lett volna. Utána
elköltöztem a fővárosból, és az ötlet okafogyottá vált számomra.

szia: Balázs