[Epitesz-barkacs] 1fázisú villanymotor

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2016. Jan. 29., P, 13:45:31 CET

Mögvöttem. Baromi nagy, ahhoz képest hogy 750W. festés eredeti, tábla
eredeti. Relé megvan, kondi megvan. Még be nem kötöttem.

Viszont nagyon fura az első pajzs. Olyan mintha kívülről lenne betéve a
csapágy.A tengely a homolksíkból kiáll vagy 10centit, de körülötte egy
tölcsér mélyedés van, fenekén egy takarólap meg zégergyűrű. Vagy alatta
szimmering lenne?