[Epitesz-barkacs] eporapid

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Jan. 29., P, 15:02:18 CET

Régen használtam kétféle eporapidot, ha jól emlékszem.
Az egyik ún. 20 perces, a másik 5 perces. Ez a kötési időt jelentette.
Az 5 perces tényleg már felhasználhatatlan volt 5 perc múlva. Bár lehet, hogy a
teljes kikeményedés sokkal tovább tartott, de 5 perc múlva, főleg, ha meleg is
volt neki, akkor már a gyurmánál is keményebb volt.

Valami ilyesmit keresek, de a neten nem találtam a leírását úgy, hogy a kétfélét
így megkülönböztetve láttam volna.

Ha ez nincs, van valami más, ami megfelel ennek a kívánalomnak? Netán még
gyorsabbra valami tipp? Fém, festett fém... ilyesmire kellene, olajállóság
követelmény, persze kikeményedés után. Jó lenne, ha nem rideg, üvegkemény lenne
kikeményedve, hanem valami hangyányi rugalmassága megmaradna, ne akarjon pl
hőtágulás miatt leválni. Olajos tömítetlenség ellen szeretném bevetni. Az
megoldható lesz, hogy a kötési idő alatt ne jelenjen meg olaj a tett színhelyén,
és a felületek fém- illetve festéktisztára le legyenek mosva benzinnel pl.