[Epitesz-barkacs] eporapid

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Jan. 29., P, 16:56:42 CET

Topylista wrote:

> Vagy meg kellene kérdezni őket, mit ajánlanának:
> http://www.silverglue.hu/index.html

Nagyon köszönöm, meg a az eporapid 5-öt is. Van itt még UV-re keményedő cucc is,
a fogorvos után erre is gondoltam, persze ide nem ez lesz a jó, valszeg az 1
perces lesz a nyerő.

Az eporapid 5 is tud marha gyors lenni. Egyszer egy olyan munka volt, amihez nem
volt elég pár centis csíkokat kinyomni, nagyobb adagot akartam előkészíteni.
Meglettem volna bőven 2-3 perc alatt, de nagyobb tömegben a reakcióhő
felmelegítette az egészet, és 1 perc után már nem lehetett felhasználni.
Gyakorlatilag a keverés végére összeállt.

Lehet, hogy ha ezt választom, akkor leállítom az olajkeringést, és hőlégfúvóval
felmelegítem az adott területet, és úgy kenem rá.

Üdv: hjozsi