[Epitesz-barkacs] eporapid

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Jan. 29., P, 21:41:16 CET

SZIGETI Szabolcs wrote:
> Biztos az epoxi jó ide?

Az eporapid csak részben epoxi. Mellesleg nem igazán értek hozzá, mármint
vegyileg, de azt tudom, hogy ha már kikeményedett, meglehetősen erősen tapad, és
olajálló, meg a jóég tudja, mimindennek ellenáll.

A tömítőanyagok akkor jók, ha még nincs összerakva a cucc, tehát pl lehet, hogy
a menetbe ilyet kellett volna kennem. De azért szétnézek ott is, köszönöm a
tippet.

Amin még filóztam: nincs-e olyan anyag, amit az olajba öntve valami úton-módon
eldugulnak a kis rések. De előbb azért megpróbálom az egyszerűbb módit, elzárni
a szivárgási réseket.