[Epitesz-barkacs] eporapid

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Jan. 30., Szo, 00:40:59 CET

Vajk Fekete wrote:
> takaritogepek ilyenek. adok kolcson csak ki kell fujni belole a port.

Komolyan? Ennek nagyon örülnék. Most épp nincs autóm (szerviz), de amint lesz,
és aszondod, hogy kibírja, ha "befogják a száját", akkor örömmel venném.

Honnan lehet tudni, hogy ilyen a motorjuk? Ha logikázok, talán az a titka, hogy
ha valamelyikre azt mondják, hogy vizet is lehet vele szivatni (száraz és nedves
porszívó), az csak ilyen lehet?

Kéne vennem egy olyat, amivel akár homokot, forgácsot... is felszívhatok, meg ha
víz is kerül bele, az se baj. Cserébe nem lakást kellene takarítani vele
makulátlan tisztaságúra. Fontos lenne, hogy nem lehet porzsákos, csak valami
tartályos, és ha van benne bármilyen szűrő, az mosható legyen, ne pedig naponta
cserélendő.

Van egy portartályos porszívóm, nemrég adta meg magát. Ráugrott valami zacskó,
amitől eldugult a szívása, marhára felpörgött, aztán szétment benne valami,
ronda hang, rögtön kikapcs, még nem szedtem szét. Lehet, hogy meg se tudom
javítani. De ez olyan, aminek a motorján átmegy a beszívott levegő.