[Epitesz-barkacs] farol villanyra atallas

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2016. Júl. 1., P, 08:46:37 CEST

igen. speci ora, kulon meri a visszataplalast. a szerzodesben benne van a
napelemed merete, csak feltunik ha irrealisan sok a visszatermelesed.
elektronikus ora, nem tudom milyen reszletesen naplozik. akar eszreveheti
ha olyankor taplalsz vissza, amikor nem is sut a nap.

mivel tudjak hogy napelem, lehet tervezni a temelest. pont mint ahogy
elorejelzik a fogyasztast az idojarasbol.

vajk