[Epitesz-barkacs] Házvásárlás

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Júl. 1., P, 14:43:34 CEST

Gábor Auth wrote:

> Most fejezték be, nem fogják még burkolni, szóval én még rá tudok
> tenni 10 centimétert is akár, de szerintem először megmérem, hogy így
> milyenek a viszonyok.

Akkor elkéstem az előbbi emillel.
Az is nagy meló, hogy ragasztás, állványozás, esetleg dübelezés. Mindez jó lett
volna egybe, egyféle táblákkal.
De így se lesz rossz. Még számolgathatsz kicsit, hátha a meglévő 5 centire nem
10-et, hanem többet lehetne feltenni.

Lehet, hogy az ablakokat ki kellene venni idővel, és kijjebb, rakni. Még azt is
el tudom képzelni, hogy valami tartókkal ki a szigetelésbe. Ezzel belül szép
nagy párkányok jönnek létre virágoknak...

És el lehet gondolkodni a 3 rétegű ablakokon is. (4-16-4-16-4 mm)