[Epitesz-barkacs] Családi ház

Gábor Auth auth.gabor at gmail.com
2016. Júl. 15., P, 11:07:44 CEST

Hi,

On Fri, Jul 15, 2016 at 10:58 AM Acs Gabor <levlista at e8e.eu> wrote:

> Ex-barátnőmék is ott építkeztek, nagyon szeretnek ott élni.

Eddig jónak tűnik, amennyit láttunk belőle, akik eladják, nem azért adják
el, mert nem szerettek ott lakni, hanem elváltak és nagy lett a lakás. Az
utca másik oldalán erdő van, az utca elején lévő öt telek körül erdő van,
az utcán nincs átmenő forgalom, szóval sokkal csendesebb, mint a többi
lehetőség, amit megnéztünk, csak mivel alapvetően csend van, jobban hallani
a háttérzajt.

> Most jut eszembe, vasárnap délután amiatt az egy lámpás kereszteződés
> miatt mi szokott lenni végig az országúton... Régen jártam arra, remélem
> már megoldották valahogy.

Hát, az M7 és a 7-es főút be szokott dugulni, de nem tervezünk gyakran
autózni: bicikli, vasút, autó a közlekedési preferencia.

Bye,
Auth Gábor