[Epitesz-barkacs] Családi ház

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2016. Júl. 15., P, 12:50:14 CEST

Az úgy volt, hogy Sóskútról indultam a Velencei tóra. Láttam, hogy áll az
autópálya, erre Tárnokon át lementem a régi útra, ami párszáz méterrel
arrébb már szintén eldugult. Nem volt vészes, negyed óra alatt átjutottunk
Martonon, de az a lámpa totál megoldatlan dolog.
Nem hiszem el, hogy a XXI. században ne lehetne valahogy érzékelni a
forgalmat és aszerint kapcsolni egy lámpát. Keresztirányban aránytalanul
kisebb a forgalom, így meg a sok álló autó telefüstöli a főutcát :-(

Gábor