[Epitesz-barkacs] Futés inverteres klímával

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Júl. 21., Cs, 20:15:18 CEST

k_tibor wrote:
> /OFF
> Ha a környéken sehol nincs áram, csak a Te ablakaid világítanak, azzal
> felhívod magadra a figyelmet. Ami nem biztos, hogy jó.
> /ON

elsötétítés? :-)
Régen csinálták, hogy a bombázógépek ne találják meg olyan könnyen a várost a
sötétben.

Szerintem, ha lesz valami balhé, ami ilyesmivel jár, arra a lakosság rohadtul
nem lesz felkészülve.
A szigetüzemnek mai viszonyok között akkor van értelme, ha valami természeti
jelenség (vihar....) hosszabb időre, azaz pár napra, 1 hétre megszűnteti az
adott településen az áramellátást. Éjszaka lehet, hogy aggregátor kell, legalább
a hűtő(k) ne olvadjanak le, nappal meg a napelem. Vagy aksi az aggregátor
helyett.