[Epitesz-barkacs] Terran teto

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2016. Júl. 22., P, 14:03:04 CEST

Nekem mezőtúri betoncserepem van. nem rossz, de a tavalyi vihar elvitte két
szegélycserepemet. 2006 óta már felszámolták a céget és sóval hintették be
a helyét is :-( A kukatárolóról tudtam leszedni szegélycserepet és azon
barkácsoltam valamit a helyére :-(
Ebből kiindulva érdemes olyan nagy céég termékét megvenni, aminél nem
valószínű ilyen bukfenc.

Az idomok mindenütt rohadt drágák, azokból kis széria készül.

üdv

Gábor

Dukai Zoltan írta 22 Jul 2016  12:23 levelében:

> Sziasztok,
>
> Valaki epitett mar Terran - Mediterran tetot sajatkezuleg, vagy
> epittetett e?
>
> Ugy tunik ez lesz a kivalasztott. (Danubia standard Natur) Maga a
> cserep nem olyan huzos de a kiegeszito elemek eleg pofatlan aron
> vannak hozza.

Üdv

Gábor
http://jokaja.hu