[Epitesz-barkacs] Főfal bontás ablak alatt

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Júl. 24., V, 14:28:58 CEST

Kaczmarek Edvárd wrote:
> [...]

Nem is került semmi az ajtó helyére?

Végülis, ha oldalirányban elég széles a fal folytatása, a téglák, vagy ami van,
meg tudja magát tartani. Azért ez így nem biztonságos. Akár egy kicsi,
jelentéktelen földmozgástól is leszakadhat.

Az általam említett bontás után oda be lett építve egy vastag betoncső
függőlegesen középre, aminek a két oldalán üvegtéglás fal lett (világítóablak
mondjuk). Lehet, hogy raktak áthidalót utólag, de nem emlékszem rá.