[Epitesz-barkacs] Fűtés inverteres klímával

Gábor Auth auth.gabor at gmail.com
2016. Júl. 25., H, 12:28:40 CEST

Hi,

On Mon, Jul 25, 2016 at 11:35 AM Acs Gabor <levlista at e8e.eu> wrote:

> És még át is kell juttatnod a födémen a csöveket...

A régi részen fafödém van, azon szerintem nem nagy probléma átjuttatni a
csöveket, az új rész felén monolit vasbeton födém van, a másik fele a
legmagasabb pontján öt méter magas nappali, ott gipszkarton és lambéria a
födém, illetve a fal is gipszkarton, azon se probléma átjuttatni a
csöveket... legalábbis most így gondolom. :)

> Ezért örülök én itt kibicként, hogy ez az egész téma felmerült, mert pont
> építkezés előtt vagyok, nekem nem utólag kell majd födémet áttörni :)

:)

Bye,
Auth Gábor