[Epitesz-barkacs] 12V halogén lámpákhoz transzformátor

Gábor Auth auth.gabor at gmail.com
2016. Júl. 30., Szo, 16:16:32 CEST

Hi,

On Sat, Jul 30, 2016 at 3:49 PM jhidvegi <jhidvegi at gmail.com> wrote:

> Persze még rengeteg lehetőség van, ha nem kell pont olyan.

Igen, rengeteg lehetőség van, megnéztem sok web-boltot, de szinte mindenhol
3-5 napos szállítás van, néhány helyen van csak 1-2 napos szállítási idő,
raktáron sehol nincs, én meg ugye éppen költözés alatt vagyok, fogalmam
nincs, hogy hol leszek 3-5 nap múlva, annyi a biztos, hogy keddtől-jövő hét
hétfőig a villányi borvidéken és legkésőbb augusztus 11-ig ki kell
költözzek...

...ezért kérdeztem, hogy hol van olyan hely, ahol igen nagy valószínűséggel
van azonnal raktáron, ahova bemegyek hétfőn és pár perc múlva kijövök egy
ilyen dologgal a kezemben. :)

Bye,
Auth Gábor