[Epitesz-barkacs] Facebook oldal

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Júl. 31., V, 21:48:31 CEST

SZIGETI Szabolcs wrote:
> Hali!
>
> Értem az ellenkezést a különböző közösségi médiákkal szemben, de
> valójában fent lehet lenni úgy a Facebookon, hogy semmi többet nem
> osztasz meg magadról, mint mondjuk ezen a listán. Persze, ha csak
> érdekelnek az ott lévő tartalmak.

Fent voltam én, de valaki feltörte a fiókomat, átnevezett valami kimberli
nemtomkire, és csak úgy dölt a szemét, millióan akartak ismerősnek jelölni, és
egy darabig ő maga is visszajelölt fűt-fát, gyakorlatilag használhatatlanná
tette az egészet. Végül megtaláltam, hogy lehet megszűntetni, meg is csináltam,
miután helyreállítottam. Mert a helyreállítás után nem szűnt meg a szemétáradat.

Ha újat nyitok, az a gyanúm, hogy megint ez lesz, nincs kedvem hozzá.