[Epitesz-barkacs] Elektromos láncfűrész javíthatósága

hozso_001 at freemail.hu hozso_001 at freemail.hu
2016. Jún. 8., Sze, 14:31:40 CEST

   Egyelőre én is villanyosban gondolkodok. Ilyet találtam a jófogáson... :D

   Nekem az mozgatja a fantáziámat, hogy ezek mennyire készülnek egy
kaptafára? Tehát csereszabatosak-e az alkatrészeik? A mikrohullámú sütők
magnetronjai ha jól tudom mind egyformák, vagy - mondjuk - 2-3 fajta
van, mindegyik létező típusban ezek vannak. Esetleg az elektromosnak meg
a robbanómotorosnak a csillagkereke, láncvezetője stb. ugyanolyan, adott
márkán belül?

   Egyébként én is a villanyosra szavazok, ugyanazon okok miatt, amit
valaki már felsorolt. Csendesebb, nem büdös, kevesebb dolog tud
tönkremenni benne. Fiatal koromban apám hozott egy elektromost. Valami
olasz gyártmány volt, ha jól emlékszem, valami névtelen. (Legalábbis nem
emlékszem a márkára, tehát nem Stihl vagy Bosch vagy hasonló volt, az
biztos.) Az évekig bírta, pedig a családi ház teljes évi tüzelőjét
vágtuk vele. Végül annak is a csillagkereke kopott ki. De addigra
legalább 3-4 szezont ledolgozott.

    Üdv.: Horváth Zsolt