[Epitesz-barkacs] Fa szárítás napenergiával

hozso_001 at freemail.hu hozso_001 at freemail.hu
2016. Jún. 15., Sze, 15:00:39 CEST

   A helyzet elég árnyalt... :D

  Van kert, de az ex-feleségem bérleményéről van szó. Ő meg nagyon
parás, azt hiszi, hogy mindig mindent el akarnak lopni... még az
udvarból is... (Nem, nem lehet meggyőzni.)
  Így belegondolva lehet, hogy nem is olyan jó ötlet. (Nem gondoltam még
át a dolgot.) Így max. annyit tudnék csinálni, hogy: a szekrényeket kint
lehetne hagyni (mivel az én cuccom, nem számít, ha elviszik... :D ) és
ha mondjuk egy "menet" 1 hét alatt kiszáradna, akkor reggel-este kellene
ki/berakni a fát, hetente másik adagot berakni. Én nem lakok ott, de van
két gyerkőc (két kiscsaj 9 és 13 évesek, az én gyerekeim), nekik talán
ki tudnám adni, hogy ha már úgyis egész nap otthon unatkoznak, akkor
napi fél órát szánjanak már rá, ha melegedni akarnak.

   Az üveglapot úgy helyezném el a doboz tetején, hogy résnyire nyitva
legyen. Tehát ami felmelegszik levegő, ki tudjon áramlani finoman. Kb.
mint mikor a kocsiban résre nyitva hagyod az ablakot.

   Az eső tényleg nem árt neki? Ugyanúgy kiszárad? Apropó: a garázs,
ahol a fa tárolva van, szintén vizes! Az alja is vizesedik, a múltkori
esőben meg be is ázott. A bent lévő fa egy része már penészedik... :-/

    Üdv.: Horváth Zsolt