[Epitesz-barkacs] Ház hőkapac.

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2016. Jún. 28., K, 09:28:30 CEST

Nálam 20 cm van a gerendaközben, és még 5 a gerendák alatt. Fölötte
páraáteresztő fólia, légrés, tükörfólia, második légrés és a cserép. Így is
nagyon bemelegszik.
Ha lett volna pénz rá, meg kellett volna csinálni a monolit koporsófödémet,
annek talán lett volna annyi tömege, hogy kevésbé melegedjen fel.

Gábor