[Epitesz-barkacs] Házvásárlás

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Jún. 29., Sze, 23:18:58 CEST

Hofferek Attila wrote:
> Nem tudom Józsi, nekünk az a kerek alakú teszkógazdaságos medence van,
> de én inkább a hűtésével vagyok bajban, most is 3 nap alatt olyan
> pisameleg lett, hogy nem volt kedvük belemenni a gyerekeknek. 4,5
> köbméter víz...

A gyerekeknél valóban ez az ábra. De ha az ember izületi bajokkal van megrakva,
lehet, hogy inkább valami termál módit választana. :-) És hát a medence lehet
bent is, üzemelhet máskor is, hidegebb időben, és jól szolgálna ilyenkor is egy
ilyen vákuumcsöves napkollektor-rendszer.

Viszont az is igaz, hogy az ember megöregszik, a gyerekek kirepülnek. Több
helyről tudom, hogy az öregemberek nem feltétlenül fürednek meg minden nap, sőt,
néha egész ritkán, mondjuk hetente egyszer, néha anyagi okokból is. Egyedül van,
ki se mozdul.... már a kutyát se zavarja.