[Epitesz-barkacs] Házvásárlás

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Jún. 30., Cs, 14:44:02 CEST

Szerintem azért, mert a fürdőszoba levegője gyakran nedves. A lehatárolt fal és
a lehatároló elem közötti levegő ugyanilyen páratartalmú, de a lehatárolás miatt
feltehetően hidegebb, ha a fal külső. Ettől akár le is csapódik a lé, és mivel
hozzáférhetetlen, nincs takarítva sem.

Ha ugyanígy, szigeteletlen házfalhoz szekrényt tolnak, vagy odaépítenek,
hátfalasat, és sosem húzzák el, vagy ott is penészes lesz, vagy ha nem, akkor is
iszonyú, ami évek alatt ott össze tud jönni. Az utóbbi szigetelt házfalnál is
létrejön.

hjozsi