[Epitesz-barkacs] hinta

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Már. 11., P, 18:38:18 CET

Hofferek Attila wrote:
> Holnap megmérem itt a játszótéren, de szerintem több van köztük.
> Félő hogy ha elkezd mindkettő bekacsázni, összemennek.

Köszönöm, az jó lenne.
Igaz az is, hogy a két kicsi most még olyan kicsi, hogy nem tudnak önállóan
beavatkozni, szóval a felnőttek helytelen lökéstechnikája miatt akadhatnának
csak össze. Meg hát nem is nagyon magas lenne az egész, valami 220-230 centi
lehet a földtől. Meg hát marha ritkán vannak itt.

A nagyfiú gyakoribb, de ő nyilván csak egyedül lenne, akkor csak a két belső
fülre tennék egy hintát.
De hajlok rá, hogy a balesetek elkerülése érdekében csak 1 hintának legyen fül.