[Epitesz-barkacs] ytong

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Már. 30., Sze, 08:52:34 CEST

Hofferek Attila wrote:
> Mikor kell? Van nekem balcsin ytong fűrészem, odaadom, remélem

Most hirtelen mégse kell.
Az történt, hogy vettem réz-szalagot, de lágy kellett volna, és jó acélosan
rugózót kaptam. Ennek a kilágyítására akartam egy ytong kör alakú alagutat
építeni, amiben a gurigát fel tudom hevíteni gázlánggal a kilágyulási hőfokára.

De azért bepróbálkoztam az eladónál, hogy mit lehetne tenni. Kiderült, hogy a
gyártó elnézte a rendelésüket, és korrigálják, legyártják újra ezúttal lágy
rézből. Ha valóban megteszik (már nem igazán világos, hogy mi náluk a lágy),
akkor nem fog kelleni ilyet építenem. Ha másodszorra se lágyat adnak, akkor neki
kell veselkednem.

Majd kell kicsiben ezt-azt faragnom, de ahhoz valszeg bőven elég lesz az 1 mm-es
flex korong.

Köszönöm a felajánlást, jelentkezek, ha muszáj belevágnom a feladatba.