[Epitesz-barkacs] Építész ár

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2016. Május. 23., H, 14:46:15 CEST

Valahogy így képzeltem én is.

Az első építész, akivel beszéltem, és kaptam egy kb. 2 milliós
ajánlatot. Pedig nem valami nagy fényűző házról beszélünk, kb. 120m2
főépület, egyállásos garázs, kb. 40m2 vendégház.

Most jön a második majd, azzal meg az az érdekesség, hogy kéri a
helyrajzi számot előre. van egy koncepcióm, milyen házat szeretnék, és
az ő weboldalán találtam egy ahhoz nagyon hasonlót. Az merült fel
bennem, hogy ha végül nem őt választom, de hasonló lesz a házam az ő
weboldalán lévőhöz, vajon perelhet-e valami jogdíjért?

A harmadik pedig a fiam egyik osztálytársának az apja, az is egy kérdés,
hogy hogyan lehet ezt az egészet tálalni, ha mégsem őt választom, ne
legyen sértődés.

Gábor