[Epitesz-barkacs] Építész ár

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2016. Május. 24., K, 23:37:52 CEST

Itt van egy konkrét árakat tartalmazó weboldal, itt 1,8M-ból kijön az
összes társszak-kiviteli terv is:

http://www.csaladihaztervezes.hu/tervezes/epiteszeti-tervezes#!arak

Az az építész, akinek az árait előzőleg írtam, egy ismertebb, sok
magazinban megjelentek már házai, így akkor lehet, hogy kb. fél millió a
'márkanév' felára.

Gábor