[Epitesz-barkacs] kefe tomites

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Nov. 7., H, 13:09:58 CET

Balázs Bámer wrote:

> Amugy azert gondoltam dugora, mert annak egyszeru az alakja, es teljes
> vastagsagban nem lesz hohidas. Hjozsi megoldasa akkor jo, ha a ferden
> szetvagott XPS egyik fele a dugora kerul, masik a fix resz lesz, igy
> onmagahoz zarodik. Ott viszont szerintem hohid lesz, hacsak nem a dugo
> aljan es tetejen is csinalok ilyen ferde illeszkedest.

Ezt nem sikerült megértenem.
Arról lehet szó, hogy a ledugózandó rész már készen van, és függőleges a fala
körben?
Mert a ferde élen önmagához illeszkedő hungarocell nem ad hőhidat, meglehetősen
jól tömít. De ha mégse, mert utólag meg van munkálva mondjuk, akkor is bele
lehet az élébe fektetni (és ragasztani) valami gumicsőfélét két vonal mentén.