[Epitesz-barkacs] inverteres klima

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Nov. 7., H, 14:49:14 CET

Tapasztalatok érdekelnének.

Az a fura jelenség lép fel rendszeresen az idén vásárolt és csak nem túl rég
igazán munkába fogott klímánál, hogy a felpörgés bizonyos fordulatszámánál
hallhatóan berezonál a kompresszor, odaverődik valamihez. Ronda hangja van.
Tervezem, hogy leszedem a burkolatot, és valahogy rögzítem a kompresszort, mert
a végén még a mozgástól eltörik valamelyik hozzá vezető cső, és b..hatom.

Másnak is van ilyen tapasztalata, vagy ez a tipus xar ebből a szempontból?

A másik, hogy már voltak elég hidegek, és az ember arra számítana, hogy
egyszercsak elkezd folyamatosan járni valami jó alacsony fordulaton, és csak a
fordulatszám változtatásával szabályoz. Ezzel szemben ez még közel a nullához is
kikapcsolgat. A hőfokot tartja, de én nem erre számítottam. Lehet, hogy még
mindig túl nagy a teljesítmény, amit lead, és ezért kell neki kikapcsolgatnia?