[Epitesz-barkacs] kefe tomites

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Nov. 7., H, 14:57:00 CET

Balázs Bámer wrote:

> Igen. Gondolkodtam kuposra vagy reszben kuposra csinalni, de
> egyenesen es szorosen egyszerubbnek tunt.

Elég nagy a mérete ennek a feljárónak? Szóval lehetne rajta még szűkíteni körbe
úgy 2-3 centit, vagy nem szeretnéd?

Szerintem a kefeszerűség nagyon nem tömít, akármilyen szőr, kefe, bunda... is
lesz az. Ez fent van plafon magasságban, ott relatíve meleg van, és számottevő
nyomáseltérés lesz a két oldal között, szóval nagyon akar majd a levegő kifelé
áramolni. Ez persze a szellőzés szempontjából előny. :-)