[Epitesz-barkacs] inverteres klima

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2016. Nov. 7., H, 16:31:20 CET

Sziasztok!

A mi néhány éves inverteres klímánk ugyanígy zajos és ugyanígy működik.
Mivel konyhába raktuk, ahol a villanytűzhely teljesítménye néhány kW, így
eléggé túlméretezett
a teljesítménye. Ha megy a tűzhely, nem kell fűteni. Ha fűtünk, gyakran
kikapcsol és
közben a belső ventillátor fokozatot is változtatja, illetve ki is
kapcsolja.

Hűtés üzemmódban nem emlékszem, hogy pontosan mit csinált a nyáron,
kikapcsolt-e.
De akkor is zajos volt.

Üdv. Tibi