[Epitesz-barkacs] inverteres klima

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Nov. 7., H, 17:32:50 CET

Varga Tibor wrote:
> Nálunk nem csak egy fordulaton.
> Valószínűleg a burkolat berezonál, de eddig még nem volt kedvem
> felmászni. Néha oldalba verem valami hosszú léccel, de nem halkul.

Aha. Hát ez csak a burkolat rezonálása. Ezen szétszedés nélkül lehet segíteni.
Én pl azt alkalmaztam a régi klímáknál, hogy vettem betoncserepet (sík
példányokat), és felrögzítettem a burkolatra az egyik klímánál. A másiknál meg
az jött be, hogy mivel ezek alacsonyan vannak szerelve, a sarkainak támasztottam
jókora darab fákat, olyasmi vastagokat, mint a vasúti talpfa, csak rövidebbek.
Aztán a hátsó burkolatot kitámasztottam a falhoz hungarocell-darabokkal. Most
teljesen csöndben van mind.

Persze a legvehemensebb csendesítés az volt, hogy kivettem a gumi távtartókat
alóluk, így a felrögzítési pontok teljesen mereven meg lettek fogva. Ez csak
durung tartó esetén, és csak akkor működik, ha a tartó maga nagytömegű, nagyon
merev falhoz van rögzítve.