[Epitesz-barkacs] inverteres klima

Gábor Auth auth.gabor at gmail.com
2016. Nov. 7., H, 20:30:17 CET

Hi,

On Mon, Nov 7, 2016 at 8:09 PM jhidvegi <jhidvegi at gmail.com> wrote:

> Akkor ez ennek a példánynak vagy tipusnak a sajátja. Na majd megműtöm.

:)

> Néztem a képet, hát ez bizony nem alkalmas ekkora hely levegőjének az
> összekeverésére. De olcsón és csendesen meg tudod oldani
> planfoventillátorral.

Turbó üzemmódban ez is megkeveri, csak magától nem jön rá, hogy néha meg
kellene kevernie. Ezért gondolkodom azon, hogy valahogy automatizálnom
kellene a távirányítóját és felprogramoznám nappaliban lévő hőmérő
egységet, hogy időnként kapcsolja turbó üzemmódra, este csendes módba. :)

Azért még kettőt simán elbírna.

Önmagában igen, de van villanybojler (1800W), mosógép (2000W), plusz a
klíma 1200W és már alig marad pár watt minden egyébre, pedig van
mikrohullámú sütő, kávéfőző, kenyérpirító és a többi kisfogyasztó. Azt meg
nem szeretném, hogy naponta többször is vissza kelljen nyomni a 25 amperes
főbiztosítékot, mert éppen mosunk, bekapcsol a villanybojler és egyszerre
menne két klíma... :)

Hm. Utólag a tartón nem lehet változtatni valamit? Én rugókra vagy olyan
> bakokra
> raknám, amiket magához a klímához is szoktak mellékelni. De az is
> megfelelne, ha
> lenne egy nagyobb lemez, az csatlakozna rugókkal a födémhez, és arra menne
> tartó.

Hát. Szerintem ezt a fajta rezgést a rugó is szépen átviszi. A
kőzetgyapotban bízok, hogy az olyan apró szálas anyag, az nem fogja átvinni
a rezgést, amennyit meg átvisz, azt a 20x80x40 centis mészkő elnyeli a
súlyánál fogva, ami pedig még megmarad, azt az alatta lévő kőzetgyapot nem
vezeti... :)

Fene gondolta, hogy a födém ennyivel rugalmasabb, mint egy fal. A betonfal
> meg
> se moccan, semmi testhang nem jön be.

A födém nem rezegne, csak a födémen van kőzetgyapot és 5x10x20-as lábakon
5x5-öt fenyő lécek, azon OSB lap és ehhez, meg a tetőgerendákhoz van
hozzácsavarozva 5x10-es palló, és a pallóra van csavarozva a konzol. Ez
pedig remekül vezeti a hangot, ha odaszorítom a fülem, akkor jól hallani...
:)

Bye,
Auth Gábor