[Epitesz-barkacs] dohos kanapé

Karoly Kovacs koka55 at gmx.at
2016. Nov. 10., Cs, 05:27:44 CET

Lehet, hogy hülyeség, de azért egy próbát megér.
A dohos szag mindenképpen valami rothadás eredménye. Lehet, hogy már rég
elmúlt a kiváltó ok, de a szag megmaradt, ezt nem tudhatjuk. Szerintem
amennyire lehet, szedd szét! Ha nem lehet, akkor a kérdéses rést támaszd
ki több helyen, majd UV fényforrással (kvarclámpa, higanygőzlámpa) adj
neki egy jó nagy adagot.
Hátrány:
1. ha a kiváltó ok már megszűnt, akkor ez a fertőtlenítés sem fog
jelentős változást hozni;
2. a kanapé anyaga, szövete nem biztos, hogy jónéven veszi az intenzív
UV sugárzást.
Másik ötletem, de ahhoz valóban napsugárzás vagy legalábbis jó száraz
helyen való szárítás kell: gőzölös szőnyegtisztító (az a nagy,
kikölcsönözhető fajta).

Károly