[Epitesz-barkacs] dohos kanapé

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
2016. Nov. 10., Cs, 10:27:20 CET

Hali!

Igen, ahogy írtam is. Ismerős téli tárolásban beázott és összepenészedett
vitorláshajót gyógyított így meg. Az ózon bemegy a kárpitok belsejébe, meg
minden zugba és megöl mindent Ezt semmilyen kívülről permetezett szer nem
tudja. De állítólag érdemes profi segítséget kérni, mert tud veszélyes
lenni. Meg ipari ózongenerátor kell, mert vannak kis házi cuccok, amik nem
sokat érnek, pont azért, mert biztonsági okokból nem sokat generálnak. Bár
lehet, hogy bezacskózva az is jó. Nem tudom az árat, de állítólag nem volt
drága a a bérlés.

Szabolcs