[Epitesz-barkacs] inverteres klima

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Nov. 10., Cs, 21:51:57 CET

Gábor Auth wrote:

> Koszos helyen üzemel vagy régen volt tisztítva?

Nyár elején lett beüzemelve, és még sosem volt tisztítva.

> Hogy van írva? Nem működik vagy az a bivalens hőfoka, ami alatt már
> nem tudja leadni a névleges teljesítményt?

Úgy, mintha hatóság írta volna: Most nincs itt nálam, mert felvittem tárolásra
biztosabb helyre, de valami olyan, hogy -7 fok alatt nem használható, vagy tilos
használni, vagy főbelövés terhe mellett lehet csak bekapcsolni... És ez a mondat
vastagon kiemelve. Ami némi reményt ad arra, hogy nincs önvédelme, hanem csak
tilos. :-)

Úgy tűnik, hogy a tisztítás által az a berezonálós üzem is megszűnik, mert ha az
indulást meghallgatom közelről, egészen alacsony fordulaton is tud járni a
kompresszor, és onnan felpörögve nem rezonált, amikor ott álltam mellette.
Szóval ezután lehet, hogy már nem is fog leállni tavaszig, csak a fordulatszámot
fogja változtatni. Vagy a leolvasztás átkapcsolási idejére esetleg.