[Epitesz-barkacs] dohos kanapé

Szlifka Tibor szlifka.tibor at gmail.com
2016. Nov. 11., P, 13:45:57 CET

A profibbnak kinéző cuccban is kb. ugyanaz van 10x áron, mellé egy LCD
kijelző kb. használhatatlan szoftverrel az időzítések beállításához,
meg a távirányítóhoz. Egy vagy több kerámia lap + nagyfesz generátor +
ventillátor, kínai dobozban. Amit már igazán iparinak mondanak, az
vissza is tudja alakítani az ózont (gondolom polaritás cserével..)
Tuti nem tudják ezek a lapok a 7g/órát, de max. 2x annyi lapkát teszel
bele, ha biztosra akarsz menni. Ettől függetlenül nyugodtan rakd össze
magadnak.
--
tibi