[Epitesz-barkacs] inverteres klima

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Nov. 12., Szo, 21:05:27 CET

Gábor Auth wrote:

> Ó... a modern készülékek biztosan ennyit fogyasztanak... ami nekem
> van, az a kazán készenlétben 5W, fűtés közben 95W, kikapcsolás előtt
> még tekeri a szivattyút, akkor 80W körül zabál... plusz a gáz... :)

Tulajdonképpen a gázkazánra csak kérdeztem, nem tudom. Illetve használok
cirkulációs szivattyúkat, azok inverteresek belül, és biztosan 20W alatt van a
fogyasztásuk. Extrapoláltam a keringetőre. :-) nem gondoltam, hogy majdnem 100W.
Akkor csak azért nem ég le, mert a hő belemegy a keringetett vízbe.