[Epitesz-barkacs] [Crosspost] LED világítás

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Nov. 23., Sze, 09:18:26 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> Nekem az a tapasztalataom - egy ideje küdök a házam eladásával - hogy
> az emberek alapvetően lusták. Dehogy akarják átalakítani, a saját
> ízlésük szerint formálni. Lehetőleg olyan legyen, hogy még tisztasági

Szerintem ebben tévedsz, nem látod, mi van utána.
Én csak szemlélőként láttam jópár esetet. Megveszik a házat, ami amúgy
lakható..., de van az új lakókban egy hatalmas késztetés, hogy a saját
szájízükre alakítsák az egészet. Ezt persze nem mondják el valszeg az eladónak,
de egy olyat se láttam, amikor beültek volna a készbe, oszt jóvan.

Érdekes ez. Ha valaki a saját vackában él, nem alakítja át, max itt egy picit,
ott egy picit. Aztán vesz egy másikat, és töviről hegyire átalakítja, átépíti. A
mozgatórugókat nem látom igazán, valami pszichés dolog lehet. Az is belejátszik
persze, hogy aki a sajátján semmit nem csinál, az lehet, hogy venni se hajlamos,
nem csak anyagilag nem.

Én csak családi házas övezeti példákról tudnék persze beszámolni, arra semmi
rálátásom nincs, hogy ha valaki lakótelepi lakást vesz, ott mit szokott csinálni
az átlag vevő.

Még az a gondolat is felmerült bennem, hogy ha nagy lenne az effajta fluktuáció,
megújulna az egész magánházállomány. :)