[Epitesz-barkacs] Elektromos radiátor kérdés

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2016. Nov. 23., Sze, 11:37:18 CET

> Odáig minden oké, hogy ilyenhez lehet venni 1/2"-os menetű elektromos
> fűtőbetétet. A gondom a feltöltéssel van. Mivel kellene feltölteni?
> Gondolom, nem vízzel. Trafóolaj? (Hol kapható?) Egyéb? (Hol kapható?)

Az egy sima vizes radiátornak tűnik, én bizony feltölteném vízzel.
Gondolom lehet kapni sima elektromos törölközőszárítót is, de ezeket
szerintem arra szánták, hogy télen a fűtővízzel melegíted, nyáron meg az
elektromossal, de állandóan víz van benne, nem véletlenül van rajta a
két csap az alján.

Palasik Sándor